Pristatymo informacija: Mes siunčiame į visas Baltijos šalis: Lietuvą, Latviją ir Estiją. Maloniai prašome atsiimti prekes iš mūsų sandėlio Lietuvoje – tai visiškai nemokama. Taip pat turime pristatymo į namus galimybę – pristatymo laikas Lietuvoje truks nuo 1 iki 2 darbo dienų. Pristatymo į Latviją ir Estiją laikas – 1-3 darbo dienos.

  • LT-LT sandelyje – nemokamai; pristatymas į namus su VENIPAK – 5.00€
  • LT-LT atsiėmimas VENIPAK paštomate – 2,50€
  • LT-LV pristatymas į namus su VENIPAK – 10.00€, atsiėmimas VENIPAK paštomate – 3,50€
  • LT-EE pristatymas į namus –10.00€, atsiėmimas VENIPAK paštomate – 3,50€

14 dienų grąžinimo garantija.

Pristatymo ir grąžinimo informacija

Kurioms prekėms ir kiek laiko taikoma garantija?

Visoms mūsų parduodamoms prekėms taikoma kokybės garantija. Ši garantija dar vadinama teisine arba gamykline garantija. Galiojimo laikotarpis skiriasi. Kaip ir kitos sąlygos, laikotarpis nurodomas gaminio aprašyme arba prie įsigyto gaminio pridedamoje sąskaitoje faktūroje, kuri sutampa su garantijos kortele.

Kokiems produktams garantija netaikoma?

Kokybės garantija negalioja: jei gaminio aprašymas yra teisingas ir atitinka numatytą paskirtį.

Gavę užsakymą iš kurjerio, atkreipkite dėmesį į pakuotę – jei kyla įtarimų, nedelsdami išpakuokite. Bet kokius neatitikimus pažymėkite priėmimo dokumente. Surašykite protokolą dalyvaujant kurjeriui arba atstovui. Jei po perdavimo-priėmimo dokumento pasirašymo pastebėsite kokių nors defektų ar trūkumų, mes nesiimame atsakomybės už gaminį ar pakuotę. Tokiu atveju kokybės garantija bus taikoma tik gamybos defekto atveju.

Ką turėčiau daryti, jei įtariu, kad gaminys yra nekokybiškas?

Jei įtariate, kad gavote nekokybišką gaminį, turite keletą galimybių:

Jei gaminio kokybės trūkumą galima ištaisyti, galite paprašyti, kad pardavėjas jį pašalintų. Galite patikrinti sąskaitą faktūrą.

Yra galimybė taikyti nuolaidą įsigytam produktui. Ji gali būti taikoma atsižvelgiant į dėl defekto prarastą vertę.

Produktą galite pakeisti į identišką geros kokybės produktą. Išskyrus atvejus, kai defektai yra nedideli arba atsirado dėl jūsų kaltės.

Galite grąžinti gaminį. Jei Pardavėjas nustatys, kad grąžinamas gaminys turi defektą, jums bus grąžinti pinigai. Pinigų grąžinimo laikotarpis yra 14 kalendorinių dienų nuo Pardavėjo patvirtinimo apie defektą dienos.

Per kiek laiko galima grąžinti gaminį be defektų?

Daugumą mūsų gaminių galite grąžinti su pinigų grąžinimo garantija. Jei nuspręsite grąžinti pirkinį be jokios priežasties, galite tai padaryti per 14 dienų.

Taip pat galite pasinaudoti papildoma pinigų grąžinimo garantija, kuri galioja ilgiau. Šiuo atveju produktui taikomos kelios papildomos sąlygos. Produkto pakuotė turi būti nepažeista. Be to, prie jos turi būti pridėtos visos autentiškos etiketės. Taip pat apsauginiai maišeliai ir gaminys turi atrodyti lygiai taip pat, kaip jį įsigijote.

Kokių prekių negalima grąžinti?

Turite teisę atsisakyti nuotolinės prekybos sutarties ir grąžinti gaminį per 14 dienų. Atkreipkite dėmesį, kad pirkėjo prašymas pakeisti prekę arba grąžinti pinigus gali būti susijęs su prekėmis, kurios nebuvo naudojamos. Taip pat jei pakuotė nepažeista ir pirkėjas turi įrodymą, kad prekes pirko iš atitinkamo pardavėjo.

Atkreipkite dėmesį, kad norėdami grąžinti kai kurias prekes, turite būti jas neišpakavę ir jų pakuotė turi būti nepažeista.

Pirkėjo prašymas pakeisti arba grąžinti prekes galioja su sąlyga, kad prekės nebuvo naudojamos. Be to, jos yra geros būklės, išlaikiusios savo naudingąsias savybes. Taip pat nepraradusios prekinės išvaizdos. Be to, pirkėjas turi turėti įrodymą, kad prekes pirko iš atitinkamo pardavėjo.

Pagal Lietuvos Respublikoje priimtus įstatymus tam tikros prekės yra negrąžinamos.